Når vi møtes igjen ; Tilbake til kjærligheten

av (forfatter) og Abigail Gordon (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2021 E-bok

Når vi møtes igjen
Miniserie: Søstrenes strabaser (2)
For en uke! Ikke bare blir Abby påkjørt og blir hjulpet av en lege med de vakreste øynene hun noensinne har sett. Da hun senere kommer til jobben, viser det seg at han, Noah, akkurat har begynt å jobbe på avdelingen hennes. Hver gang de passerer hverandre i korridoren, vibrerer luften, og hun klarer ikke å slutte å tenke på ham. Det kan vel ikke skade å foreslå en middag? Bare middag, kanskje et kyss, men absolutt ikke noe seriøst. Hun vet hva sånt fører til, og det siste hun vil er å havne i en sånn situasjon igjen ...

Tilbake til kjærligheten
Miniserie: Legene i Swallowbrook (4)
Sviktet ved alteret. Ingenting kan få Aaron til å glemme ydmykelsen. Likevel returnerer han til Swallowbrook. Det er på tide å gå videre, og han ser frem til en spennende jobb på legekontoret. Så får han vite at Julianna, søsteren til eksen, jobber der. Julianna har faktisk innrømmet at det var hun som overtalte søsteren til å forlate ham. Kanskje er tiden inne for sannheten ... og kanskje kan kjærligheten spire på nytt i Swallowbrook.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2021

Serier Legeromaner Søstrenes strabaser (2) Legene i Swallowbrook (4)

Genre Romantikk