Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka handler om hvordan lærere og pleiere kan kommunisere med elever med multifunksjonshemning og som ikke kan benytte språket slik andre gjør det. Den presenterer en modell der lyder, berøring, bevegelser og handling spiller en sentral rolle i kommunikasjonen med elevene, og viser til eksempler fra forfatterens egen hverdag. For alle som arbeider med elevgrupper. Med litteraturliste. Illustrert.
Omtale fra forlaget
Dette er en bok om hvordan hjelpere/pleiere kan kommunisere med elever med multifunksjonshemming. Forfatteren presenterer blant annet en modell hvor lyder, berøring, bevegelser og handling spiller en sentral rolle i hvordan man kan "prate" med elevene. Hun viser til eksempler fra egen hverdag i arbeidet med multifunksjonshemmede.
Forlag Ad Notam Gyldendal
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788241704291
EAN 9788241704291
Språk Bokmål
Sider 124
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket