Når snøen faller

av (forfatter) og Ann-Magritt Sævold (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Når snøen faller

Vrigin River (4)

Forrige jul tok Marcie Sullivan et siste farvel med sin ektemann Bobby. Denne julen vil hun finne mannen som reddet Bobbys liv og ga dem tre ekstra år sammen.

Sersjant Ian Buchanan bar den hardt skadde marinesoldaten Bobby i armene sine og sørget for at han fikk hjelp. Det var for fire år siden. Men vel hjemme på amerikansk jord forsvant Ian uten et ord. Og han svarte aldri på brevene som Marcie sendte.

Marcie bestemmer seg for å lete etter Ian, og sporene fører til Virgin River, en liten landsby i fjellene nord i California. Da hun endelig finner ham, viser det seg at han er like emosjonelt skadet som Bobby var fysisk skadet. Men Marcie vil ikke gi seg, hun vil bli bedre kjent med ham, og finner en vakker sjel under det harde skallet.

Ian vet ikke hva han skal tro om den sta, unge enken som tvinger ham til å konfrontere fortiden og sin svært så usikre fremtid. Men julen er en tid for mirakler, og kanskje, bare kanskje, er det på tide å slippe taket på de mørke minnene og våge å tro på et bedre liv.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015