Når skyggene faller

en Samantha Owens-krim

av (forfatter) og Mona Berge (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Hvis du leser dette brevet, er jeg død, og jeg ville bli svært takknemlig hvis du kunne oppklare drapet på meg.

Rettslegen Samantha Owens føler at livet endelig har begynt å komme tilbake til det normale etter det forferdelige personlige tapet hun har lidd. Men akkurat idet hun har funnet seg til rette på sin nye arbeidsplass på Georgetown University, brister alle illusjonene. Hun får et brev fra en død mann som bønnfaller henne om å oppklare drapet på ham. Det finnes bare én hake. Siden alt tyder på at Timothy Savage var en sinnsyk mann som begikk selvmord, er saken allerede henlagt.

Da Sam får vite at Savage har etterlatt seg et testamente der han ber henne obdusere ham, føler hun at hun er nødt til å se nærmere på saken. Obduksjonen viser tydelige tegn på at han virkelig ble drept. Dessuten oppdager hun DNA på liket fra et kidnappet barn hvis levninger ble funnet flere år tidligere.

Etterforskningen fører Sam videre til skyggene av et tjueto år gammelt mysterium som må løses før hun kan klare å fastslå hva som egentlig skjedde med Savage. Ved første blikk er det ingenting som stemmer, men én ting er sikkert . noen er svært redd for at sannheten skal komme for dagen, spesielt av Samantha Owens.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015

Serier Bestselger Samantha Owens (3)

Genre Krim