Når kroppen sier stopp

lær deg å håndtere stress og snu den indre dialogen

A foto & tekst 2022 Innbundet

«Dette er en bok jeg vil ta frem med jevne mellomrom for å minne meg selv på hvordan jeg skal tenke for å få det bedre med meg selv og livet. En slik bok trengs!» Bodil Igland
Føler du deg ofte stresset og sliten? Føler du at tankene og den indre dialogen din stjeler mye energi? Kanskje kroppen din rett og slett har sagt stopp? Da er denne boken noe for deg.

«Når kroppen sier stopp» er en ærlig og reflektert bok hvor forfatteren deler sin historie om å møte veggen, og å reise seg igjen.

Boken er lett forståelig og inneholder konkrete råd om hvordan du kan leve det livet du er ment til å leve, og ikke tilpasse deg andre. Samtidig inneholder den flere av forfatterens egne bilder som gir deg en naturlig pause i lesingen, hvor du får tid til å reflektere over det du har lest.

«De fleste av oss har møtt motstand i livet, men det trenger
ikke være tungt å lese om det. Det kan være som dette - lett språk, gjenkjennelige eksempler og vakre bilder å hvile sinnet i, med håp og optimisme som rød tråd hele veien.» Rikke Tjemsland.

«En herlig bok med noe for enhver, nakent og ærlig skrevet.»
Vanja Taxth Berget

«Denne boka er lettlest og likevel informativ når livet trenger endring.» Åge Berget

Forlag A foto & tekst

Utgivelsesår 2022