Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en systematisk oversikt over PR-byråer og informasjonsrådgivere i Norge. Gjennom empiriske undersøkelser og eksempler rettes søkelyset mot deres mediestrategier og nyhetsinnflytelse. Forfatteren hevder at informasjonsflyten i Norge er blitt betydelig kommersialisert. Med litteraturliste, kildeoversikt og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka gir en systematisk oversikt over PR-byråer og informasjonsrådgivere i Norge. Gjennom empiriske undersøkelser og eksempler rettes søkelyset mot deres mediestrategier og nyhetsinnflytelse. Forfatteren hevder at informasjonsflyten i Norge er blitt betydelig kommersialisert. Med litteraturliste, kildeoversikt og stikkordregister.
Forlag Pax
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788253018683
EAN 9788253018683
Serie Pax-bøkene
Språk Bokmål
Sider 276
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket6 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket