Når håpet våkner ; Pappa på prøve

av (forfatter), Jessica Matthews (forfatter), Jan Ingar Vik (oversetter) og Linn Dahler (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

Når håpet våkner

Kirurgen Max Ainsley returnerer til England etter å ha jobbet utenlands i flere år. I stedet for å reise tilbake til London, tar han et vikariat på en barneklinikk i en mindre by, langt vekk fra kvinnen han en gang elsket. Han er fast bestemt på å glemme henne. Men så står hun plutselig der en dag, foran ham på klinikken. Fortiden tar dem igjen, men snart innser de at løsningen på problemene deres kanskje finnes nettopp der de er.

Pappa på prøve

Den svært så attraktive ambulansearbeideren Joe Donatelli lever et behagelig ungkarsliv i småbyen Barton Hills. Men tilværelsen hans blir brått snudd opp ned da en god venninne av ham dør i en bilulykke og det viser seg at hun har oppnevnt ham som verge for datteren sin.

Joe har ingen erfaring med barn og søker hjelp hos sin kollega Maggie Randall. Det tar ikke lang tid før han merker at Maggie er som skapt for morsrollen. Og det å leke familie med henne får ham til å lure på hvordan det hadde vært å gjøre situasjonen til noe mer permanent ...

Maggie på sin side tar en stor sjanse, for familielivet får henne til å kjenne en glede hun har lengtet etter. Samtidig er hun redd for å bli såret. For vil Joe bygge videre på det de har påbegynt ...?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017