Når Gud forandrer

av (forfatter) og Lars Åsmund Eriksen (oppleser).

Kabb 2002 Kassett

Forfatteren forteller om sine 18 år som misjonær i Indonesia og Singapore. Han skildrer store vekkelser, farefulle reiser og sitt møte med et land og folk.

En ekte og engasjerende misjonsbok fra NLMs generalsekretær. .Da jeg var på Irian i 1985, besøkte jeg Djigangga. Han var da blitt rektor ved en bibelskole i det indre av øya. Han hadde over 100 studenter. Du må tro han var stolt da hans .gamle. lærer kom på besøk. Da jeg så det arbeidet han stod i, takket jeg Gud for at Djigangga hadde fått med seg et fint vitnemål fra Batu. Det hadde åpnet opp mange dører for ham, og evangeliet hadde gått fram i området der. Gud hadde brukt Djigangga. Men i tillegg har jeg vel lov til å tro at gjennom ham hadde også jeg vært misjonær der i det indre av Iran. Ja, ikke bare det, du som hører med til sendemenigheten i Norge, hadde også vært misjonær der og i resten av Indonesia.. Med smil og alvor forteller Ola Tulluan i denne boken om sine 18 år som misjonær i Indonesia og Singapore. Han skildrer store vekkelser, farefulle reiser og sitt møte med land og folk. Vi får et møte med islam, med tradisjonell åndetro og . ikke minst . med ekte og levende kristen tro.

Forlag Kabb

Utgivelsesår 2002