Når du har det travelt, gå langsomt

mer tid i en hurtig verden

av (forfatter), Werner Tiki Küstenmacher (illustratør) og Jan Vig (gjendikter).

Simplify 2008 Heftet

Boken viser deg hvordan du kan styre tiden på en effektiv måte for å unngå stress, blant annet gjennom individuelt tilpassede tidsstyringsmetoder og ved å forbedre din personlige work-life balance. Har litteraturliste.

Klassikeren Når du har det travelt, gå langsomt. Mer tid i en hurtig verden. 4 skritt til tidssuverenitet og effektivitet. Seiwerts bøker har solgt i mer enn 3 millioner eksemplarer, nå på norsk. Mer tid i en hurtig verden. Svaret på tempo trenden i vår tid er en harmonisk tidsbalanse, "speed" og "downsizing", yrkesmessige krav og private ønsker. Den ledende tidsstyrings-ekspert Lothar J. Seiwert viser deg, hvorfor det å spare tid ikke er tilstrekkelig. Tidsstyring i fremtiden vil si helhetlig selvstyring og livsstyring. Lothar J. Seiwert er sammen med Werner Tiki Küstenmacher, forfatter av millionbestselleren "Simplify Your Life". Hans internasjonale bestsellere har solgt i mer enn 3 millioner eksemplarer. Av hans mange bøker forekommer nå de følgende på norsk: "Når du har du det travelt, gå langsomt", "Balance Your Life", "Simplify Your Life","SimplifyGuiden - 30 minutter for din Work-Life-Balance", "Bumerang prinsippet - Mer tid til lykke" og "Bjørnevisdom - Hemmeligheter fra skogen".

Forlag Simplify

Utgivelsesår 2008