Nå er det tid for helbredelse

se hva Jesus allerede har gjort for deg

av (forfatter) og Øyvind Hartberg (oversetter).

Ventura 2024 Heftet

Denne boken vil styrke troen din på helbredelse. Gjennom enkel undervisning og oppløftende bibelvers vil du lære om emnet, og du vil forstå din paktsrett til å motta helbredelse. Du vil lære å stole på Gud, og å be for deg selv og andre. Tegn og under skal følge den som tror! Amy bryte ned noen av tankebygningene som hindrer oss i å tro på mirakler. Bibelen sier at vi kan legge hendene på de syke med en forventning om helbredelse. Det er mange bøker om dette emnet, men denne er enkel å følge og holder seg til emnet. Du vil være glad for at du tok deg tid til å fordøye denne boken.

Amy Lee Kemp er nå en kjent forkynner, forfatter, bibellærer og musiker. Hun er lidenskapelig fylt av sitt kall fra Gud til å øse utover hele jorden Guds kjærlighet og nåde. Amy ønsker å bruke sine gaver og sin erfaring til å fortrenge fortvilelsens mørke, og bringe Jesu lys til alle mennesker, så de i sannhet kan oppleve at Hans kjærlighet og fred er en gave også til dem. Amy's historie er blitt presentert på talkshow'et The 700 Club på CBN i USA og i det kristne magasinet Domino. Hun utga boken Den bortkomne datteren på Ventura i 2023.

Forlag Ventura

Utgivelsesår 2024