Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken tar for seg leken som innhold og metode i instrumentalopplæringen. Det å spille et instrument er mer enn bare å reprodusere andres musikk, og denne artikkelsamlingen vil være et bidrag til en musikkdidaktikk der det kreative og lekende står i sentrum. Boken inneholder ni artikler skrevet av ulike fagfolk på området. Den tar blant annet for seg lærerrollen i lek, lekbasert aspirantopplæring, gehørtrening og kreativ klaverundervisning. Boken er beregnet på musikkstudenter og instrumentalpedagoger. Med litteraturlister.
Omtale fra forlaget
For første gang kjem det ei bok på norsk som tar for seg leiken som innhald og metode i instrumentalopplæringa. Det å spele eit instrument er så mykje meir enn å berre reprodusere andre sin musikk, og denne artikkelsamlinga vil vere eit bidrag til ein musikkdidaktikk der det kreative og leikande står i sentrum.
Boka inneheld ti artiklar av ulike fagfolk på området. Ho tek føre seg aspekt ved leik og instrumentalundervisning, som til dømes lærarrolla i leik, leikebasert aspirantopplæring, gehørtrening og kreativ klaverundervisning.
Artiklane gir innsikt i kva musikalsk leik kan vere og korleis ein kan nytte leik i undervisninga. Dei er skrivne av Bjarne Isaksen, Hilde Blix, Bengt Arve Haugseth, Wenche Hovstein Olsen, Lillian Jensen, Leiv Ramfjord, Michael Strobelt, Sigrid Sæterhaug, Jorunn Thortveit og Elin Angelo Aalberg.
Boka er først og fremst skriven for musikkstudentar og instrumentalpedagogar. Den er også nyttig lesing for andre som interesserar seg for instrumentalopplæring og leik som estetisk fenomen.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788215014371
EAN 9788215014371
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 145
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket