Omtale fra forlaget
I dagens arbeidsliv kreves det hurtig og presis kommunikasjon. En dyktig leder må kunne forstå og bli forstått av sine kollegaer samt kunder og andre eksterne kontakter.Boka tar for seg både verbal og ikke-verbal kommunikasjon. Den behandler kunsten å lytte, hvordan vi kan bidra til å skape konstruktive samtaler, samt håndtering av vanskelige situasjoner og konflikter.Møter som arbeidsform blir grundig gjennomgått. Boka tar for seg møteledelse, gjennomføring av et godt møte og drøfter hva som er god møtekultur.Boka er preget av eksempler og konkrete tips. Den henvender seg i første rekke til arbeidsledere, men egner seg for alle ledere som ønsker å bidra til en åpen og god dialog.
Forlag NKI-forl.
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788256251117
EAN 9788256251117
Språk Bokmål
Sider 242
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket