Multi 6B, 3. ođasmahttin

Oahppiidgurji

matematihkka mánáiddássái

av (forfatter), Mona Røsseland (forfatter), Ann-Christin Arnås (forfatter), Gunnar Nordberg (forfatter) og Svein Nordsletta (oversetter).

CálliidLágádus 2023 Heftet

Multi deattuha
cieknalisoahppama suokkardeaddji ja hutkáslas bargguid cada praktihkalas ja .teorehtalas hástalusaiguin
oahppodoaimmat mat láhcet jurddaseapmái, hálesteapmái ja ovttasbargui
áddejumiid ovdánahttin go canastagat fágas deattuhuvvojit, sihke siskkobealde ja .rasttildeaddji fágaosiid
oahppoulbmil juohke oahppoboddui
heivehuvvon oahpahus oahppooktavuoda siskkobealde. Oahppiide addojit .mánga vejolasvuoda nubbi nuppis oahppat. Ulbmil lea ahte buot oahppit galget vásihit .nagodeami, seammás go sii hástaluvvojit ja ozzot vejolasvuoda faknalit nu guhkás go vejolas fágalaccat
veaháziid mielde abstraheret, bargat konkrehtaiguin, tevnnegiid ja diagrámmaid bokte matemáhtalas symbolaide
lagasvuohta oahppiid árgabeaivái hálestangovaid, praktihkalas bihtáid ja doaimmaid bokte

Multi 6:s leat
Oahppiidgirjjit A ja B
Multisátnelista: www.lagadus.no/multisatnelista

Forlag CálliidLágádus

Utgivelsesår 2023

Språk Nordsamisk

dette e en drit bok den verste boka i helle verden!!!§!!!!!!!!!!!!!§§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!