Motoring in Norway

Norges turistråd og Nortrabooks 2001 Heftet

Boka forteller hvordan en kan få et størst mulig utbytte av bilturen i Norge. Den beskriver veier, landskaper, severdigheter, avstikkere og alternative veier og ferjeruter. Her kan du også lese om hvilke utflukter man bør foreta, hvor en kan komme til godt sportsfiske osv. 87 kartskisser supplerer teksten. De viser rutene og tilstøtende veier, ferjeruter m.m., og har egne symboler for campingplasser, vandrehjem og hoteller som befinner seg langs veiene.

Dette er boken bilturister ikke kan være foruten. "Med bil i Norge" er skrevet og kartene er tegnet av landets fremste Norgeskjennere. Dette er en bok De kan stole på.
Den beskriver landets veier, landskaper og severdigheter. Boken forteller hvor man bør stoppe for å få den beste utsikt, hvilke avstikkere eller utflukter man bør foreta, hvor man kan komme til godt sportsfiske . kort sagt: hvorledes man skal få størst utbytte av bilturen i Norge.
Bokens 87 kartskisser supplerer teksten. De viser rutene og tilstøtende veier, avstikkere, alternative veier og fergeruter, og har egne symboler for campingplasser, vandrehjem og hoteller langs veiene.

Forlag Norges turistråd Nortrabooks

Utgivelsesår 2001