Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken retter søkelyset på sammenhengen mellom barns motorikk, sanseintegrasjon og lek som basis for læring, og gir en grundig innføring i hvordan motorikken kan styrke lese- og skriveinnlæringen. Det er et særlig fokus på lese- og skriveproblemer, både på mulige årsaker og på tiltak og metoder for å skape et bedre læringsmiljø for disse elevene. Boka integrerer teori og metode og egner seg som lærebok innenfor førskolelærerutdanningen, allmennlærerutdanningen, fysioterapiutdanningen og idrettsutdanning. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken retter søkelyset på sammenhengen mellom barns motorikk, sanseintegrasjon og lek som basis for læring, og gir en grundig innføring i hvordan motorikken kan styrke lese- og skriveinnlæringen. Det er et særlig fokus på lese- og skriveproblemer, både på mulige årsaker og på tiltak og metoder for å skape et bedre læringsmiljø for disse elevene. Boka integrerer teori og metode og egner seg som lærebok innenfor førskolelærerutdanningen, allmennlærerutdanningen, fysioterapiutdanningen og idrettsutdanning. Har litteraturliste.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788279350408
EAN 9788279350408
Språk Bokmål
Sider 155
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket