Motbakkemoro

Penna forl. 2008 Heftet

I denne boka kan du lese om motbakkeløp og om dei ulike motbakkeløpa som arrangerast i Norge. Boka inneheld fakta og skildring av kvart løp, terminliste og tips til ernæring, trening og utstyr, samt tips og råd frå kjende motbakkeløparar.

Det er i motbakke det går oppover. Kloke ord som mange etterkvart er begynt å ta heilt bokstaveleg. Motbakkeløp har hatt ein eventyrleg framgang, både når det gjeld talet på deltakarar og talet på løp som vert arrangert i Norge. Fleire og fleire mosjonistar, barn og unge kjem seg ut i naturen og deltek i motbakkeløp, og arrangørane legg alt til rette for at alle skal kunne delta og ha ei god oppleving. MotbakkeMoro er boka for deg som er fascinert av denne idretten, og som vil lese om dei ulike motbakkeløpa her i landet. Boka inneheld faktainformasjon og skildring av kvart løp, flotte foto, terminliste og tips til trening, utstyr og ernæring. MotbakkeMoro inneheld også treningsprogram til dei siste seks vekene før konkurransedagen, signert verdas beste motbakkeløpar, Jonathan Wyatt. Eit knippe av dei beste motbakkeløparane i Norge gjev tips og råd til sine favorittløp.

Forlag Penna forl.

Utgivelsesår 2008