Mot normalt

Samlaget 2018 E-bok

Billetten til eit godt liv

Bjørn Hatterud er funksjonshemma. Han er fødd med ei form for ryggmergsbrokk og klumpfot og har vore gjennom tallause smertefulle behandlingar og operasjonar. Hatterud har vore eit overvektig mobbeoffer og er dessutan homofil.

Dette er ei forteljing om ikkje å passe inn, om å vekse opp i Brumunddal og vere avvikar og skeiv på alle vis. Dette er ei historie om motgang og liding, men inga sørgjeleg historie. Som mor hans har sagt det: «Eg er så glad du er funksjonshemma. Det har gitt deg pengar frå NAV til studium og tid til å utforske deg sjølv og kva du vil. No kan du arbeide med det du likar, og likevel klare deg økonomisk. Utan funksjonshemmingane hadde du sikkert blitt i Brumunddal og kanskje jobba på posten!»

For Hatterud har funksjonshemminga, homofilien, overvekta og mobbinga vore sjølve billetten til ei klassereise og eit godt liv.

Forlag Samlaget

• "Matmakt på butikken" av Siri Helle
  • "Homoflokar" av Kristin Fridtun
  • "Brev til Noreg" av Mona Ibrahim Ahmed
  • "Finna kyrkjedøra i meg" av Per Helge Genberg
  • "Les pakningsvedlegget nøye - ta vare på pakningsvedlegget. Du kan få behov for å lese det igjen" av Karen Havelin
  • "Vintertonar - roman" av Anders Totland
  • "Hendelser uten navn - roman" av Marie Landmark