Mord over bord

av (forfatter), Sølvi Jacobsen (oversetter) og Trond Teigen (oppleser).

Lind & Co 2024 Lydfil

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Herkules Persson, pensjonert forsikringsetterforsker, skjønner ikke hvorfor bonusdatteren Katarina tvinger han til å ta et jorden-rundt-cruise. Skipet er fylt av oversosiale cruisegjester, en aktivitetsleder som ikke tar et nei for et nei, og som ikke det var nok, så skjer det et mord før han har fått spist sin første frokost. Nå ja, det er i det minste ikke Herkules' ansvar å etterforske saken. Det må da finnes kompetente ansatte som kan ta seg av sånt? Men ingenting blir som Herkules hadde trodd, han må takle situasjoner som hans rutinepregede liv ikke har forberedt ham på, og han kjemper mot ryggmargsrefleksen om ville skape orden i kaos. Men vil Herkules klare å holde seg unna cruisets mysterium? Eller vil hans gamle yrkeskunnskaper og firkantede tenkemåte endelig komme til nytte?
«Mord over bord» er den første boken i den finurlige kosekrimserien om Herkules Persson, den ufrivillige detektiven.

Forlag Lind & Co

Utgivelsesår 2024

Format Lydfil

Serie Mord jorden rundt med Herkules Persson (1)

Genre Politi og detektiver