Mood machine

The rise of Spotify and the costs of the perfect playlist

av (forfatter).

Hodder & Stoughton 2025 Innbundet

Gjennomsnittlig terningkast: 5.00 (1 terningkast.)

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Bokdetaljer

Forlag Hodder & Stoughton

Utgivelsesår 2025

Format Innbundet

ISBN13 9781399718844

Språk Engelsk

Sider 275

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 1 0 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

«Apple Music, Amazon, these aren't our competitors. Our only competitor is silence.» (Daniel Ek, Spotify)

Godt sagt! (0) Varsle Svar

The suggestion that the business of pop music, mood-enhancing background sounds, and independent art-making ought to all live on the same platform, under the same tools of engagement, is a recipe for everything being flattened out into one ceaseless chill-out stream.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Hyperpop was a shorthand for a post-SOPHIE, post-PC Music internet aesthetic, a more queer and trans alternative to mainstream experimental electronic music culture, often with pitch-shifted vocals, drawing influence from vaporware, nightcore, chiptune, J-pop, y2k pop, hip-hop, and all sorts of dance music.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket