Møte i skogen

av (forfatter), Masashi Kishimoto (illustratør) og Annette Nordheim (oversetter).

Schibsted forlagene 2007 Heftet

Handlingen i serien foregår i ninjalandssbyen Konohagakure, og vi møter den tolv år gamle villstyringen Naruto som snart er ferdig uteksaminert juniorninja. Bortsett fra rampestrekene hans, har freden senket seg over byen etter at den ble angrepet av en nihalet demonrev for tolv år siden. Men bak foreldreløse Narutos skøyeraktige fasade, skjuler det seg en vond hemmelighet som henger sammen med disse hendelsene. Naruto er nemlig bærer av sterke og voldsomme krefter som han ikke aner omfanget av.

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2007