Mørkets makter åpenbares

fortidens guder vender tilbake

av (forfatter) og Karina Loka (oversetter).

Hermon 2022 Heftet

Jonathan Cahn tar deg med på en reise hentet fra skrifter nedtegnet i Assyria og Babylon helt til verdensbegivenheter du ser med egne øyne i dag. Hvem er disse avgudene? Hva er de egentlig? Er det mulig at disse skapningene fra forhistorisk tid er katalysatorene bak hva som skjer i dagens verden? Kan disse «maktene» stå bak de mest sentrale hendelser, krefter og bevegelser som beveger verdens nasjoner i vår tid?
Arbeider disse avgudene med å omskape og omdefinere samfunnet, våre barn og vårt liv? Operer de akkurat nå - på våre gater i våre nasjoner? Kan det tenkes at det vi ser på som overtro eller mytologi faktisk er en åndelig realitet? Hva er mørkets treenighet? Hvem er forføreren, ødeleggeren - og trollkvinnen? Mørkets makter åpenbares er rystende og avslørende. Boken vil gi deg lys over nåtidens verdensomspennende hendelser. Forfatteren tar deg med på en fascinerende, uforglemmelig reise som ikke vil la deg gå videre uberørt.

Forlag Hermon

Utgivelsesår 2022