Moderne verdiskaping

kunder og innovasjoner

av (forfatter).

Fagbokforlaget 2023 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Utgangspunktet enhver leder må ha, er at kundene vil velge den virksomheten som de mener er den mest attraktive i markedet. Da må virksomhetene innovere.

I dag vet vi at kvalitet er inngangsbilletten til markedet og at innovasjoner er billetten til å bli værende i markedet. Nøkkelen til suksess er at virksomheten forblir attraktiv.

Moderne verdiskaping handler om endringer i det eksterne miljøet – teknologiske, bærekraftmessige og økonomiske – som rammer alle. De som lykkes gjennom innovasjon, vil oppleve en reell vekst og økt firmaverdi.

Tor Wallin Andreassen er professor i innovasjon ved Norges Handelshøyskole og har publisert en rekke artikler og hatt forskeropphold ved Vanderbilt, Cambridge, Stanford, Maryland og Queensland. Han er grunnleggeren av Norsk Kundebarometer (BI), Norsk Innovasjonsindeks (NHH), og har ledet to forskningssenter ved NHH: Center for Service Innovation og Digital Innovation for Sustainable Growth (DIG).

Bokdetaljer

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2023

Format Heftet

ISBN13 9788245045093

EAN 9788245045093

Språk Bokmål

Sider 227

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket