Mitt høyeste ønske ; En vinterforlovelse ; Alltid nær

av (forfatter), Lucy Gordon (forfatter) og Jackie Braun (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Mitt høyeste ønske

Evie Anderson har mistet leiligheten sin, verdigheten og mulig også jobben sin. Redningen - og forbannelsen - blir hennes nye sjef, Rio Zaccarelli. For det viser seg snart at Evie passer perfekt til Rios raffinerte planer ...

En vinterforlovelse

Vakker, selvsikker og intelligent slår advokat Philippa Jenson sine forbausede motstandere gang på gang. Også det neste oppdraget - å forsvare førstegangsforbryteren Charlie - burde være enkelt. Men å forholde seg til Charlies bror Roscoe viser seg å være en vanskeligere nøtt å knekke, hun er nemlig ikke interessert i kjærlighet!

Alltid nær

Det eneste Chloe McDaniels stoler på, er vennskapet med Simon Ford. Og nå, når klassefesten nærmer seg og vekker vonde minner, behøver hun Simons vennskap mer enn noen sinne. Mens Chloe planlegger en revansj med sitt nye, fantastiske jeg, legger Simon egne planer. Det går ut på å vise Chloe at hun er bra som hun er, og å gi henne en natt hun aldri kommer til å glemme.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016