Mirakelet ; I ord og handling

av (forfatter), Jennie Lucas (forfatter), Mona Berge (oversetter) og Idun Kjellvik (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Mirakelet

De superrike (2)

For to måneder siden sto jeg, Sadie Preston, utenfor Neo Xenakis kontor for å trygle om tilgivelse for den største feilen jeg noen gang har begått. Men det hele endte med at han ba om noe helt annet! Nå må jeg fortelle ham at jeg er gravid med det barnet han trodde han ikke kunne få. Neo har fremdeles arr etter å ha blitt sveket tidligere, og jeg har lært å ta hånd om meg selv. Likevel kommer den sjokkerende avsløringen min til å binde oss sammen - for alltid!

I ord og handling

Edward St. Cyr tror ikke på kjærlighet, men liker sex! Diana, fysioterapeuten hans, tror derimot ikke på sex uten kjærlighet. De har dermed et problem, siden han ønsker å ta forholdet deres til nye høyder. Diana er først nølende, men gir seg likevel hen. Så oppdager hun at hun er gravid, og avtalen deres snus på hodet!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020