Min egen musikkbarnehage

av (redaktør) og Mailén Stubsveen Myhra (redaktør).

Norsk fakta forlag 2007 Innbundet

Boken kan brukes både som sangbok, pekebok og aktivitetsbok. Alle sangene og aktivitetene presenteres av den musikalske musen Ludvik. Inneholder noter og besifring. CD-en inneholder innspillinger av alle sangene i boka, sunget og spilt av bl.a. Nissa Nyberget, Elisabeth Linland, Glenn Gulli og Hosle skolekor.

Velkommen til "Min egen Musikkbarnehage"! Denne fargeglade boken er laget spesielt for deg som har ansvar for barn i alderen 0-9 år. Boken brukes mye i barnehager og skoler. Denne utgaven er også beregnet for bruk i privatfamilier. Redaktør Tove Doornbos er musikkpedagog ved Barrat Dues Musikkinstitutt. Boken er noe mer enn en vanlig sangbok. Den brukes også som pekebok og aktivitetsbok. Alle sangene har noter og besifring og er illustert med flotte fargefotografier av barn som gjør morsomme aktiviteter til hver sang. I boken møter dere en musikalsk mus som heter Ludvik. Han er "musikkpedagogen" i boken, og han introduserer hver enkelt sang og aktivitet. Til boken følger det med den CD hvor alle sangene er spilt inn i samme rekkefølge som i boken. På CD.en kan du høre Nissa Nyberget, Elisabeth Lindland, Glenn Gulli, Hosle Skolekor og barnesolister. I tillegg medvirker noen av Norges beste studiomusikere.

Forlag Norsk fakta forlag

Utgivelsesår 2007