Mikro- og markedsøkonomi

av (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2002 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 3.50 (2 terningkast.)

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Læreboka gir en innføring i grunnleggende mikroøkonomi med hovedvekt på produsentenes tilpasning i produktmarkedet og konsumentenes tilpasning i konsumgodemarkeder. Det gis videre en innføring i elementær markedsteori, ulike former for ufullkommen konkurranse og arbeidsmarkedsteori. I hele bok er det de samfunnsøkonomiske aspektene ved de problemstillingene som tas opp som står i fokus. Boka inngår i en trebindsserie beregnet på innføringskursene i samfunnsøkonomi ved universiteter og høyskoler. De to andre er "Makroøkonomi og norsk stabiliseringspolitikk" og "Offentlig økonomi og økonomisk politikk". Boka har oppgaver. Løsningsforsalg er utarbeidet i egne hefter.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2002

Format Heftet

ISBN13 9788202218065

EAN 9788202218065

Språk Bokmål

Sider 384

Utgave 5

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 1 1 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket