Mikkel og låveskrinet

av (forfatter) og Synøve Birkeland Svendsen (illustratør).

Publica 2007 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Det er snart jul, og Mikkel tenker mye på vennene han ikke har sett på lenge. Men i skogen får han en dag en merkelig beskjed på en treplate, og han lurer på om det kan være Ekornia eller noen av de andre vennene som forsøker å si ham noe. Mikkel forstår at han har en viktig oppgave foran seg. Dette er den andre boka om Mikkel.

Mikkel klarer ikke å glemme de nye vennene sine som han ikke har hatt kontakt med siden i sommer. Nå nærmer det seg jul, og Mikkel tar seg en tur ut i skogen med hunden sin. Her skjer det spennende ting, og han får en merkelig beskjed på en treplate. Kan det være fra Ekornia eller noen av de andre usynlige vennene hans? Og hva betyr egentlig alle de rare tegnene? Han skjønner at han har fått en viktig oppgave å løse, men han må skynde seg, hvis han skal rekke det... Det blir en spennende tid for Mikkel. "Mikkel og låveskrinet" er beregnet på barn fra barnehagealder til oppover i småskoletrinnene.

Forlag Publica

Utgivelsesår 2007