Omtale fra forlaget
Denne oppgavesamlingen er laget til boken Metode og dataanalyse: med fokus på beslutninger i bedrifter. Oppgavesamlingen består av pensumrelaterte spørsmål, flervalgsoppgaver og minicase hentet fra dagsaktuelle nyheter samt større case som dekker hele pensum. Oppgavesamlingen illustrerer på en god måte bredden i faget Metode og dataanalyse. Mange av oppgavene er tematisk knyttet til spesifikke beslutninger bedrifter står overfor, alt fra ledelse, revisjon, finans, økonomi, markedsføring til strategi og IT, for å nevne noen. Oppgavesamlingen har to formål. For det første gir den en god repetisjon av stoffet i hovedboken. For det andre gir den god trening i å løse faktiske problemstillinger som bedrifter står overfor. Ragnhild Silkoset er førsteamanuensis i markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Silkoset har doktorgrad i markedsføring, og hennes fagområder omfatter metode og dataanalyse, interorganisatoriske relasjoner og nettverk samt markedsorientert ledelse. Geir Gripsrud er professor i markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Hans fagområder omfatter blant annet markedsanalyse, markedsføringskanaler og detaljhandel samt internasjonal markedsføring. Gripsrud er Dean for Bachelor-studier ved Handelshøyskolen BI.
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788276347302
EAN 9788276347302
Språk Bokmål
Sider 230
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket