Metaproduktet

ideen bak det fremgangsrike produktet

av (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 1993 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Formålet med boka er å belyse sammenhenger og vekke ideer og på den måten bidra til økt forståelse for bedriftens skapende virksomhet. Boka vil være aktuell som fagbok i markedsføring innen økonomisk-administrativ utdanning. For praktikere innen produktutvikling, design og markedsføring.

Omtale fra forlaget

Formålet med boka er å belyse sammenhenger og vekke ideer og på den måten bidra til økt forståelse for bedriftens skapende virksomhet. Boka vil være aktuell som fagbok i markedsføring innen økonomisk-administrativ utdanning. For praktikere innen produktutvikling, design og markedsføring.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 1993

Format Heftet

ISBN13 9788270377923

EAN 9788270377923

Språk Bokmål

Sider 192

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket