Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Formålet med boka er å belyse sammenhenger og vekke ideer og på den måten bidra til økt forståelse for bedriftens skapende virksomhet. Boka vil være aktuell som fagbok i markedsføring innen økonomisk-administrativ utdanning. For praktikere innen produktutvikling, design og markedsføring.
Omtale fra forlaget
Formålet med boka er å belyse sammenhenger og vekke ideer og på den måten bidra til økt forståelse for bedriftens skapende virksomhet. Boka vil være aktuell som fagbok i markedsføring innen økonomisk-administrativ utdanning. For praktikere innen produktutvikling, design og markedsføring.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788270377923
EAN 9788270377923
Språk Bokmål
Sider 192
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket