Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er en innføringsbok i markedsføringsteknikk og virkemidler og viser hvordan god markedsføring, internt og eksternt er betydningsfullt for bedriftens resultater. Den behandler markedsføring i forhold til de andre lederfunksjonene i bedriften.
Omtale fra forlaget
Dette er en innføringsbok i markedsføringsteknikk og virkemidler og viser hvordan god markedsføring, internt og eksternt er betydningsfullt for bedriftens resultater. Den behandler markedsføring i forhold til de andre lederfunksjonene i bedriften.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788200035022
EAN 9788200035022
Språk Bokmål
Sider 82
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket