Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka inneholder korte tekster om merkevarer og markedsføring. Forfatteren utfordrer det etablerte synet på merkevareteoriene, og ønsker at markedsføringsstudenter skal se faget i et nytt perspektiv. Boken vil også egne seg for antropologistudenter og personer som driver med kjøp og salg av varer og tjenester. Med oppgaver til tekstene.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788202275006
EAN 9788202275006
Språk Bokmål
Sider 223
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket4 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket