Omtale fra forlaget
Merkevareledelse er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte. En merkevare må passes og videreutvikles i dialog med kundene. Det er jo de som avgjør hvor sterkt merket egentlig er: Det er deres valg som avgjør hvor omsetningen havner og hvilke produkter som lykkes i markedet. I Merkevareledelse tar forfatterne utgangspunkt i hvilke verdier merket skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merket. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller. Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og er den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse. Målgruppen er ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet, og studenter innen fagområdet på universitet eller høyskole.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2016
Format Slide bound
ISBN13 9788202489748
EAN 9788202489748
Språk Bokmål
Sider 679
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket