Merkevareledelse på norsk 2.0

av (forfatter), Adrian Peretz (forfatter) og Lars Erling Olsen (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2010 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka gir en innføring i merkevarebygging, og har praktiske eksempler hentet fra norsk virkelighet. Den baserer seg på internasjonal forskning og viser hvordan man kan bygge sterke merkevarer i en norsk kontekst. Boka er beregnet på studenter innen økonomiske og administrative fag og ledere i privat og offentlig virksomhet.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2010

Format Heftet

ISBN13 9788202313531

EAN 9788202313531

Språk Bokmål

Sider 514

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket