Omtale fra forlaget
Merkevarer er et fagområde som har vakt stor interesse de siste ti årene. Mange mener at det i fremtiden bare er sterke merker som vil overleve i kampen om kundenes oppmerksomhet. Dette er en bok om det å bygge og utvikle merkevarer. Den tar for seg fire forhold i denne prosessen. Først presenteres en overordnet modell for merkevareledelse. Modellen gir et rammeverk for å diskutere de strategiske valg man må ta i forbindelse med utvikling av merkevarer. Deretter ser man på hvordan man kan bygge og lede nye merker. I den tredje delen blir det fokusert på bygging og ledelse av modne merker. Her blir blant annet revitalisering, paraplymerker og merkeutvidelser diskutert. Til slutt diskuteres måling og kontroll for å undersøke om merket er utviklet i ønsket retning.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2012
Format Heftet
ISBN13 9788276745405
EAN 9788276745405
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket