Merkevareledelse

bygge og utvikle merkevarer i Norge

av (forfatter) og Nina M. Iversen (forfatter).

Fagbokforlaget 2012 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Merkevarer er et fagområde som har vakt stor interesse de siste ti årene. Mange mener at det i fremtiden bare er sterke merker som vil overleve i kampen om kundenes oppmerksomhet. Dette er en bok om det å bygge og utvikle merkevarer. Den tar for seg fire forhold i denne prosessen. Først presenteres en overordnet modell for merkevareledelse. Modellen gir et rammeverk for å diskutere de strategiske valg man må ta i forbindelse med utvikling av merkevarer. Deretter ser man på hvordan man kan bygge og lede nye merker. I den tredje delen blir det fokusert på bygging og ledelse av modne merker. Her blir blant annet revitalisering, paraplymerker og merkeutvidelser diskutert. Til slutt diskuteres måling og kontroll for å undersøke om merket er utviklet i ønsket retning.

Bokdetaljer

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2012

Format Heftet

ISBN13 9788276745405

EAN 9788276745405

Språk Bokmål

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket