Mer eventyrlig oppussing

mine beste tips

av (forfatter), Ragnar Hartvig (foto), Fredrik Bye (foto) og Anne Bråtveit (foto).

Cappelen Damm 2019 Innbundet

I Mer eventyrlig oppussing tar interiør- og møbeldesigner Halvor Bakke deg med til fjells, sjøs og skogs for å pusse opp og innrede forskjellige hytter. Du får innblikk i hvordan han og hans team forvandler middelmådige feriesteder til perler. Her er fokus på hvordan du med praktiske løsninger kan oppnå din «hytteluksus» eller ditt hytteparadis. Boka viser hytter fra siste sesong av Eventyrlig oppussing og inneholder også Halvors eget paradis og private hytte, Boblebu. Du får se hvordan han har pusset opp og innredet dette praktfulle og inspirerende stedet. Veldig mange drømmer om et sted hvor de kan leve tett på naturen, og hyttedrømmen er herværende for de fleste av oss. Hvordan gjøre hytta like forlokkende inni som naturen er utenfor, viser Halvor Bakke deg i denne boka. Halvor Bakke er Norges mest profilerte interiør- og møbeldesigner. Han er programleder for suksesserien Eventyrlig oppussing. I tillegg jobber han som interiørdesigner med møbelkolleksjon for Bohus, glass og bestikk for Magnor Glassverk, fargekart for Jotun og egen interiørkolleksjon for Lama. Han har over 150 000 følgere på Instagram og har skrevet flere bøker.

Utgivelsesår 2019

ISBN13 9788202639310