Mennene

en historie om dating

av (forfatter) og Daniel Østvold (illustratør).

Ford forlag 2023 Heftet

Etter å ha møtt mannen med ørelysene, waldhornisten og tronarvingen har Anne-Kristin litt å fortelle fra Tinder-verdenen!
Da hun hadde vært enke i tre år bestemte Anne-Kristin Strøm (65) seg for å prøve nettdating. «Hvor vanskelig kan det være?» spurte hun seg - og satte seg i sofakroken for å swipe. Tinder, Match, Møteplassen og de andre tjenestene ble trålet etter en passende mann.

I en verden full av menn, kvinner og lengsel er det vel ingenting i veien for at magi oppstår når tilbud og etterspørsel kommer i kontakt? Etter ett års nettdating konkluderte Anne-Kristin med «JO!».

Det er likevel ikke hennes endelige konklusjon.

Kunstner og tegneserietegner Daniel Østvold har gitt liv til Anne-Kristin Strøm fortelling. Tegneserien MENNENE rommer fantastiske elementer - likevel er historien om hver av de åtte mennene du møter altså helt sann.

Anne-Kristin Strøm (f. 1957) er forlagsredaktør i Bonnier Norsk Forlag med krim som spesialområde. Hun har også erfaring som restaurantmusiker og museumsvakt.

Daniel Østvold (f. 1955) er billedkunstner, kurator, musiker og tegneserieskaper. Han har tidligere gitt ut 15 tegneserier i fantasysjangeren, ofte i samarbeid med tekstforfatter med Greg Storm.

Forlag Ford forlag

Utgivelsesår 2023