Menn som koker

når menn skal imponere på kjøkkenet - kjæresten, barna, gutta eller mamma

av (forfatter), Tore Namstad (forfatter) og Kjell Arne Johnsæter (forfatter).

Papp forl. 2006 Innbundet

En kokebok av og for menn, som inneholder enkle og varierte oppskrifter på mat ingen kan få nok av. Oppskriftene er inndelt i kategoriene Bakrusfrokost, Helgefrokost, Champagnelunsj, Utemåltid, Lunsjdugnad, Guttas kveld, Romantisk middag, Hverdagsmiddag, Herremiddag, Søndagsmiddag og Nattmat. Har register.

Når menn skal imponere - daten' kjæresten, barna, gutta, mamma, herrelaget - på kjøkkenet. «Menn som koker» er en kokebok av og for menn. Den er ærlig, usnobbete og hjelper deg i situasjoner der du vil og må lykkes med måltidet. Boken byr på enkle og varierte oppskrifter på mat ingen kan få nok av. Trenger du inspirasjon til en romantisk middag, eller skal du lage snacks til et gutte-vorspiel? Da er dette boken for deg. I «Menn som koker» får du blant annet tips til: Den romantiske frokosten - til kjæresten, eller hun, som ble med hjem, Nattmat . av noen kalt døgnets viktigste måltid, Weekend-pappa.n - hjemmelaget pizza og hamburgere som får McDonald.s til å blekne, Hverdagsmiddagen - enkel å handle, kjapp å lage, Date.n - nå eller aldri!, Herremiddag - mandig mat på sitt beste, Kveld med gutta - avslappet og sosialt, 5 retter på 3 bluss - mat i båten og på hytta, En hyldest til mødrene - bedre kjøttkaker enn mammas!, Sandwicher m.m. - mat for menn i farta.

Forlag Papp forl.

Utgivelsesår 2006