Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar konsekvensene av at prinsippet om tilpasset opplæring skal gjelde alle elever og all undervisning, og dreier seg om arbeidet i det alminnelige klasserom / på den alminnelige læringsarena, uten å ha bestemte fag eller bestemte grupper av elever som utgangspunkt. Boken egner seg for pedagoger og andre faggrupper som ønsker å benytte sine kunnskaper og erfaringer til å forbedre elevenes muligheter for å oppnå tilpasset opplæring i vanlige klasser. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken tar konsekvensene av at prinsippet om tilpasset opplæring skal gjelde alle elever og all undervisning, og dreier seg om arbeidet i det alminnelige klasserom / på den alminnelige læringsarena, uten å ha bestemte fag eller bestemte grupper av elever som utgangspunkt. Boken egner seg for pedagoger og andre faggrupper som ønsker å benytte sine kunnskaper og erfaringer til å forbedre elevenes muligheter for å oppnå tilpasset opplæring i vanlige klasser. Med litteraturliste.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788279351467
EAN 9788279351467
Språk Bokmål
Sider 322
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket