Mellom himmel og jord

av (forfatter) og Ella Gyri Groven (oppleser).

Kabb 2000 Kassett

Misjonæren Reena O'Donnell har sitt virke blant svartfotindianerne i Canada. En dag kommer et telegram med bønn om å komme og hjelpe onkelen Faron. Mens hun pleier onkelen, drar Custers Sjuende Kavaleri inn i indiansk territorium. Jack Sheffield, misjonæren som er med Reena, gjør en heltemodig innsats for å stanse det som virker uungåelig.

VILLMARKENS VOKTERE. 4
MELLOM HIMMEL OG JORD.De var fanget i stormen som brøt fram ved Little Bighorn. Var det for sent å komme seg i sikkerhet?
Kan Hunter og Reena overleve når Crazy Horse er på krigsstien?Den unge, kvinnelige misjonæren Reena O'Donnel har sitt virke blant svart-fotindianerne i Canada. En dag får hun telegram fra onkelen, Faron, med bønn om å komme ham til hjelp. Det sjokkerer henne at har er blitt såret som speider for general George Armstrong Custer i Dakotaterritoriet. Hunter Stone og Del Dekko tilbyr seg å følge henne, sammen med misjonæren Jack Sheffield. Mens Reena pleier onkelen, drar Custers Sjuende Kavaleri inn i indiansk territorium, der siouxer og cheyenner er på krigsstien. Jack Sheffield gjør en heltemodig innsats for å stanse det som virker uunngåelig.Det store spørsmålet er: Skal de trekke seg vekk å ta sjansen på å dra alene gjennom landet, eller skal de følge Custer's arme? Det er et spørsmål om liv eller død. Skal de gå under i et blodig slag, eller vil Hunter finne en utvei?

Forlag Kabb

Utgivelsesår 2000

Format Kassett

Serie Villmarkens voktere (4)

Omtalt tid 1800-tallet

Omtalt sted Canada