Mellom himmel og hav

av (forfatter) og Mona Berge (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Mellom himmel og hav

Hver sommer drar Samantha Wheland på ferie sammen med barndomsvennene - Isabel, Kendal og Mina - til et eksotisk og fantastisk sted. Sammen med sine respektive foreldre har de skapt en lang rekke minner. Dette året blir ferien lagt til et strandhus i Honduras. Men for første gang er ikke gjengen komplett. Mina er ikke lenger blant dem, og vennene hennes strever med å finne veien videre uten henne.

Særlig Samantha tar det tungt. Selv om hun er omgitt av venner, føler hun seg fortapt og er usikker på hvilken retning livet bør ta. Og hun frykter at uansett hva hun svarer på frieriet til sin rike, franske kjæreste, blir det feil.

Svarene finner hun ikke i dagboken Mina ga henne før hun døde. Og heller ikke i beskjedene Sam tror Mina sender som veiledning. Før ferien er over, vil båndet til hennes levende venner, den eldre generasjonens historier om kjærlighet og sorg, og Sams glimt inn i en verden hinsides den hun hører hjemme i, overbevise henne om å stole på hjertet. Og følge det.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015