Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
En moderne valgkamp utkjempes for en stor del i massemedia. Dette vet politikere, partistrateger, markedsførere og journalister. Denne boken går først bak kulissene i partiapparatet for å se hvordan politiske mediestrategier utmeisles. En medievalgkamp har sin egen rituelle logikk, sin estetikk og sin retorikk - den finner mye av sin form i et møte mellom politikk og journalistikk. Denne boken veksler mellom et nært blikk på dette møtet og en kristisk avstand til dette møtet. Boken springer ut fra et prosjekt støttet av rådet for anvendt presseforskning.
Omtale fra forlaget
En moderne valgkamp utkjempes for en stor del i massemedia. Dette vet politikere, partistrateger, markedsførere og journalister. Denne boken går først bak kulissene i partiapparatet for å se hvordan politiske mediestrategier utmeisles. En medievalgkamp har sin egen rituelle logikk, sin estetikk og sin retorikk - den finner mye av sin form i et møte mellom politikk og journalistikk. Denne boken veksler mellom et nært blikk på dette møtet og en kristisk avstand til dette møtet. Boken springer ut fra et prosjekt støttet av rådet for anvendt presseforskning.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1991
Format Innbundet
ISBN13 9788251829281
EAN 9788251829281
Språk Bokmål
Sider 214
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket