Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en innføring i sentrale temaer innenfor fagområdet mediekunnskap. Blant emnene som behandles er ytringsfriheten, intimsfæren i medieoffentligheten, journalistikk og politikk, medier og etikk, kjønn og mediebruk, mediepolitikk, reklame, eierskap i norske medier, kvinner i mediene, nyhetsmedier og PR, bedrifter og mediebruk, nye medier og globalisering.. Boka er beregnet som lærebok for grunnfagstudenter og av alle som er opptatt av forholdet mellom medier og samfunn. Har litteraturlister og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka gir en innføring i sentrale temaer innenfor fagområdet mediekunnskap. Blant emnene som behandles er ytringsfriheten, intimsfæren i medieoffentligheten, journalistikk og politikk, medier og etikk, kjønn og mediebruk, mediepolitikk, reklame, eierskap i norske medier, kvinner i mediene, nyhetsmedier og PR, bedrifter og mediebruk, nye medier og globalisering.. Boka er beregnet som lærebok for grunnfagstudenter og av alle som er opptatt av forholdet mellom medier og samfunn. Har litteraturlister og stikkordregister.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788245607604
EAN 9788245607604
Språk Bokmål
Sider 601
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket