Medier, påvirkning og samfunn

justert utgave, tilpasset kurset "mrk. 9710 - medier og kommunikasjon" ved Handelshøyskolen BI 2003-04

av (redaktør) og Odd Nordhaug (redaktør).

Cappelen Damm akademisk 2003 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 3.00 (1 terningkast.)

5 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka gir en innføring i sentrale temaer innenfor fagområdet mediekunnskap. Blant emnene som behandles er ytringsfriheten, intimsfæren i medieoffentligheten, journalistikk og politikk, medier og etikk, kjønn og mediebruk, mediepolitikk, reklame, eierskap i norske medier, kvinner i mediene, nyhetsmedier og PR, bedrifter og mediebruk, nye medier og globalisering. Har litteraturlister og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Boka gir en innføring i sentrale temaer innenfor fagområdet mediekunnskap. Blant emnene som behandles er ytringsfriheten, intimsfæren i medieoffentligheten, journalistikk og politikk, medier og etikk, kjønn og mediebruk, mediepolitikk, reklame, eierskap i norske medier, kvinner i mediene, nyhetsmedier og PR, bedrifter og mediebruk, nye medier og globalisering. Har litteraturlister og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2003

Format Heftet

ISBN13 9788202230371

EAN 9788202230371

Språk Bokmål

Sider 267

Utgave 3

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 0 1 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket


Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

5 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket