Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Skal mediepolitikken styres eller skal medieutviklingen bare være et uttrykk for passiv tilpasning? I løpet av de siste femten årene har mediesektoren gjennomgått store og vidtrekkende forandringer. Valgmulighetene når det gjelder aviser, radiokanaler og fjernsynsprogram er større enn noensinne i en bransje preget av pengesterke eiere og annonsører. Mediene har viktige oppgaver i samfunnet både når det gjelder spørsmål om demokrati og kultur. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Skal mediepolitikken styres eller skal medieutviklingen bare være et uttrykk for passiv tilpasning? I løpet av de siste femten årene har mediesektoren gjennomgått store og vidtrekkende forandringer. Valgmulighetene når det gjelder aviser, radiokanaler og fjernsynsprogram er større enn noensinne i en bransje preget av pengesterke eiere og annonsører. Mediene har viktige oppgaver i samfunnet både når det gjelder spørsmål om demokrati og kultur. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788200224471
EAN 9788200224471
Serie Mediesamfunnet
Språk Bokmål
Sider 178
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket