Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Formålet med denne boken er å gi et overblikk over medier i Danmark, beskrive tilgjengelige data, redegjøre for medieplanleggingens problemer og innføre leseren i de mangeartede modellene som benyttes. Boken behandler blant annet: Mediebudsjettering, målgruppesammenligning, kvalitative mediekjennetegn, effektiv frekvens, pretesting av reklame og tracking, reklameforbruket i Danmark 1983-1994, og mer spesifikt; aviser, blader, fagblader, tv, kino, plakater og direkte markedsføring. Med stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Formålet med denne boken er å gi et overblikk over medier i Danmark, beskrive tilgjengelige data, redegjøre for medieplanleggingens problemer og innføre leseren i de mangeartede modellene som benyttes. Boken behandler blant annet: Mediebudsjettering, målgruppesammenligning, kvalitative mediekjennetegn, effektiv frekvens, pretesting av reklame og tracking, reklameforbruket i Danmark 1983-1994, og mer spesifikt; aviser, blader, fagblader, tv, kino, plakater og direkte markedsføring. Med stikkordregister.
Forlag Samfundslitteratur
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788759305539
EAN 9788759305539
Omtalt sted Danmark
Språk Dansk
Sider 370
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket