Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken belyser sentrale emner i mediebedriftenes virksomhet med forankring i tradisjonell bedriftsøkonomi og fokus på de spesielle forholdene i medieindustrien. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken belyser sentrale emner i mediebedriftenes virksomhet med forankring i tradisjonell bedriftsøkonomi og fokus på de spesielle forholdene i medieindustrien. Har litteraturliste.
Forlag Stølen
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788292296035
EAN 9788292296035
Språk Bokmål
Sider 173
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket