Mediene og vi

av (forfatter).

Kunnskapsforlaget 1997 CD-rom

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Gjennom praktiske analyser av spillefilm, musikkvideo, reklamer, reklamefilm, aviser, ukeblader m.m. vises hvilke virkemidler som brukes i mediebudskapet og hvilken effekt de har på mottakerne. Inneholder spesialskrevet tekst, hypertekstfunksjoner, bildemateriale og videoklipp. Krav: 486/33 prosessor, 8 MB RAM, Windows 3.1, 256 farger og lydkort.

Omtale fra forlaget

Gjennom praktiske analyser av spillefilm, musikkvideo, reklamer, reklamefilm, aviser, ukeblader m.m. vises hvilke virkemidler som brukes i mediebudskapet og hvilken effekt de har på mottakerne. Inneholder spesialskrevet tekst, hypertekstfunksjoner, bildemateriale og videoklipp. Krav: 486/33 prosessor, 8 MB RAM, Windows 3.1, 256 farger og lydkort.

Bokdetaljer

Forlag Kunnskapsforlaget

Utgivelsesår 1997

Format CD-rom

ISBN13 9788257308131

EAN 9788257308131

Språk Bokmål

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket