Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Gjennom praktiske analyser av spillefilm, musikkvideo, reklamer, reklamefilm, aviser, ukeblader m.m. vises hvilke virkemidler som brukes i mediebudskapet og hvilken effekt de har på mottakerne. Inneholder spesialskrevet tekst, hypertekstfunksjoner, bildemateriale og videoklipp. Krav: 486/33 prosessor, 8 MB RAM, Windows 3.1, 256 farger og lydkort.
Omtale fra forlaget
Gjennom praktiske analyser av spillefilm, musikkvideo, reklamer, reklamefilm, aviser, ukeblader m.m. vises hvilke virkemidler som brukes i mediebudskapet og hvilken effekt de har på mottakerne. Inneholder spesialskrevet tekst, hypertekstfunksjoner, bildemateriale og videoklipp. Krav: 486/33 prosessor, 8 MB RAM, Windows 3.1, 256 farger og lydkort.
Forlag Kunnskapsforlaget
Utgivelsesår 1997
Format CD-rom
ISBN13 9788257308131
EAN 9788257308131
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket