Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka analyserer den mediepolitiske situasjonen ved begynnelsen av det 21. århundre. Det gis en oversikt over dagens mediepolitiske mål og virkemidler, og aktuelle utfordringer i forhold til statlig regulering av mediene diskuteres. Et viktig tema er hvorvidt endringene i mediemarkedet gjør det nødvendig med en gjennomgripende endring av mediepolitikken. Boka er særlig relevant for studenter og forskere som skal gjennomføre egne analyser av mediepolitikk og mediestruktur.
Omtale fra forlaget
Forlag IJ-forlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788271472344
EAN 9788271472344
Språk Bokmål
Sider 242
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket