Mediekommunikasjon 2

med opplevelse som metode

av (forfatter), Hobæk Inger (forfatter) og Lisbeth Bergan (illustratør).

GAN Aschehoug 2008 Heftet

4 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.

Omtale fra forlaget

Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.

Bokdetaljer

Forlag GAN Aschehoug

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788249209385

EAN 9788249209385

Språk Bokmål

Sider 496

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket