Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.
Omtale fra forlaget
Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.
Forlag GAN Aschehoug
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788249209385
EAN 9788249209385
Språk Bokmål
Sider 496
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket